Brev:
Spise selv? - 9 mdr.
8. april 2009
Alder:
9 mdr.
Spise selv? - 9 mdr.
Hej Helen.
Tak for svaret ang det at spytte mad ud.
Hvis vi giver ham maden på gaffel/ske begynder han at spytte maden ud efter et ½ måltid. men vi har fundet ud af at hvis vi lader ham spise selv (når han begynder at spytte ud), så ryger der rigtig meget ned og ikke så meget ud.
Synes du det er en god ide at lade ham spise selv???
det er kun til frokost og aftensmad (og nogle mellemmåltider) at han får lov.
Venlig hilsen
Maibrit